BEDRIJFSVAKANTIE: Beste klanten, onze werknemers en machines verdienen een beetje vrije tijd na een jaar werken. Van 13 juli tot 26 juli 2024 houden we vakantie. Je kunt natuurlijk wel je bestellingen versturen. Op maandag 29 juli 2024 zullen we, uitgerust en wel, uw order verwerken. GRUND wenst je een heerlijke zomer.

MOEDER ZIJN IS DE MEEST VERANTWOORDELIJKE TER WERELD

Moederdag. Voor veel mensen is het gewoon een belangrijke dag. Voor moeders over de hele wereld is het dat niet. Als het kind dat ze negen maanden lang onder hun hart hebben gedragen en voor wie ze de rest van hun leven zullen blijven zorgen, zich hun moeder herinnert, haar het beste wenst of haar blij maakt met een cadeau, betekent dat heel veel voor hen.

den-matek_06052024_06

In 2015 produceerde communicatiebureau MullenLowe een Moederdagcampagne voor een Amerikaans wenskaartenbedrijf die de harten van miljoenen mensen over de hele wereld raakte. Het bureau creëerde een fictieve vacature voor een operationeel directeur. De advertenties verschenen online en in gedrukte vorm en tientallen mensen reageerden. Geselecteerde kandidaten werden online geïnterviewd. De manager van dit interview informeerde de kandidaten over de functieomschrijving, die onder andere het volgende vereiste :

  • Ervaring met crisismanagement
  • Vermogen om te improviseren
  • Kennis van financiën
  • Kennis van psychologie
  • Kennis van geneeskunde
  • 24/7 beschikbaar moeten zijn

den-matek_06052024_05

 
Toen het interview werd afgesloten met de mededeling dat er geen vrije tijd of vakantie in het aanbod zat en dat er bovendien geen salaris werd geboden voor de baan, schrokken de kandidaten. De ingehuurde acteur/persoonlijkheidsexpert liet iedereen deze informatie even verwerken voordat hij aankondigde dat miljarden mensen op aarde dit werk doen.

Moeders.

den-matek_06052024_03

De emotie die de sollicitanten op dat moment voelden was bijna tastbaar. Uiteindelijk verontschuldigde het bureau zich door te zeggen dat het soms nodig is om een leugentje om bestwil te gebruiken om mensen de waarheid te laten inzien, maar dat het deze keer niet uitmaakte. "Zelfs moeders zeggen dat het in dit geval oké is."

De campagne werd de meest bekeken internetvideo van 2015. Als je wilt huilen, kun je het vinden door de hashtag te volgen, die voor zichzelf spreekt: "De zwaarste baan ter wereld".

Deze campagne heeft zijn kracht en waarheid niet verloren, zelfs niet na al die jaren, omdat het een grote waarheid raakt. Moeder zijn is echt de zwaarste baan ter wereld. We zouden onze moeders elke dag dankbaar moeten zijn. Als we dat niet doen, laten we ze dan tenminste gedenken op Moederdag.

den-matek_06052024_04

Als je dit jaar ook van plan bent om een cadeau toe te voegen aan je Moederdagkaart, dan maken we je beslissing makkelijker.
In de week voorafgaand aan Moederdag op 12 mei hebben we een korting van 15% die geldt voor ons hele assortiment.